3 Nisan 2011 Pazar

bir istanbul masalı.-desem de abartsam.abartıda tavana vursam.-





saat 11.38 ve ben sabah.ın 09.02'sinden beri ayaktayım.-oturmakta da olabilirim.neyse-
kahvaltı bile etmedim daha ama anneme ettim dedim ana yüreği lakin dayanmaz.
blogspot kapadı/blogspot açıldı...olaylardan uzak kaldım kendi içsel olaylarıma daldım.
yazacaktım vazgeçtim yazacaktım üşendim yazacaktım tükendim..v.s

bu zaman içerisinde ne'mi yaptım?
-evde oturdun mal mal ne yapcaksın..kehkehkehkeh dediniz ama hatasız kul olmaz.
ben istanbul.a gittim.-karda kışta ne halt etmeye gittin diyerek üstüme gelmeyin zor zamanlar yaşıyor olabilirim her insan bunalır.-
ilk 4 gün kar dolayısıyla baykuş gibi tünedim.sonra biraz olsun gezdim.
nedir yani martılar ,vapur falan ne bu şiirler derdim hep.şair olunası güzelliklermiş gerçekten.
off çok sıkılıyorum çok üşendim işte bir kaç fotoğraf karesi koydum işte bu yüzden yorumlamak size kalmış.
ilk baştaki benim lakin bencil kendini beğenmiş değilim öle denk geldi idare edin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder