31 Aralık 2010 Cuma

happy christmas*

31.12.2o1o . saat itibariyle 16:25
elimdeki kumandanın kırmızı (off ,power,stand by ne ise işte üff) düğmesine basarak yere fırlatmanın hışmıyla depresif halime yeni bir boyut kazandırdım.(şaka ya atmadım lazım olur yine kıyamam.)
çünkü sinir oldum.her kanal mı yeniyıl christmas noel yılbaşı olayına girer.
ben zaten böyle günleri hiç sevmem.gidecek yerim mi var?
yeeak yeaa.var aslında da gidesim yok._gururundan ödün vermeyen smiley.!
neden sıralamak gerekirse :
ocak3te finalleri başlatan bir okulum var mesela-nefret işte burada başlıyor.-
ista gitmek dışındaki planlar cezbetmiyor.-ist bana 11 saat uzaklıkta.! uçak ulaşım aracı olalı çok oldu tabi ama öğrenci öğrenci olalı para hesabını hiç bilemedi.ee ben de öğrenciyim öyleyse;
uçak bileti+öğrenci harçlığı/kıyafet parası-yılbaşı gecesi......
.öff matematik hiç sevmem heryerde de lazım oluyor lanet.
çözülemez denklem için saatlermi günlermi harcadım.ve çözdüm.
yıl/başı ağrıtıyor cidden.

öyle ise ist işini daha geniş zamana yaymaya karar verdim.
yılbaşı için ise noel baba ile beni yalnız bırakın. (bir kaç ufak rica için şeeetydimmm.)

1.sırada* para geliyor lakin öğrenci denklemni tekrar etmeme gerek yoktur.
2.*aşk diye bir şey varsa şöyle çabuk bozulmayanından eriyip çürümeyeninden tazelerinden olmuşlarından 1kilo fazla gelir yarım kilo yeter.
3.*mutluluk da herşeye dahil.(böyle diildi de idare edin artık.)
4.*şu okul bitsin ya.harbi diyorum.bi imkan bi bişeyler bi olanaklar bi çaba bi azim off cok gerildim.
5.*saçlarım yaa.uzasın artık.postij felan çok yavan kalıyor lakin.

aslında liste bitmez de çok yoğunum bilirsiniz yılbaşı party ortam felan olayları - yalan potansiyelim cümle kurmaya bile yetmiyor.-

seneye belki daha ayrıntılı bi liste olur kimbilir
.ah arabam şu model olsa
.sevgilimin şu huyu değişse
.şu dağa da tırmansak dha mutu olsak maceracı olsak
.işe girebilsem
.saçım sarı olsa gibi..

(hayaller güzel ya...) _tamam ya şimdilik genele de razıyım.!

tamam yine saçmaladım ama noel baba geldiysen 3 kere tık tık tık unutma bak.
(o sen değildin dmi? .olsun sen de yeniyılda kendine bir yenilik yap.hep bize mi çalışcaksın dmi ama.aaa.!)

herşeye rağmen yeni yılı seviyoruzZz..happy christmas* 2011.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder