25 Aralık 2010 Cumartesi

saat 02:41
geç uyuyup geç uyanmak gibi bi alışkanlık edindim şimdilerde._sabah uyuyup akşam uyanmak da denilebilir._
gündüzleri göremez oldum.
bu da bambaşka karamsar yaptı ruh halimi. -karanlığın yan etkisi belki-
yaklaşan finallerin de hüznü çöktü bedenime depresif ruh hallerine büründüm.
ders çalışmamak adına yapılan aktivitelerin de ardı arkasını kesmiyorum hani.
*kahve içip fal bakıyorum mesela -kendi kendime
*sürekli yiyecek bseyler hazrlıyorum.
*filmlerde boğuluyorum.-aşk filmlerinde zaten kendmi kaybettim ama bulasım da yok.
*temizlik felan yapıyorum yaa çok enteresan.hani maksat ders çalşmayayım.
böle bölee devam ediyorum işte. içimdeki şeytanla bu ders problemni masaya yatırmamız şart.
aslında dha yazasım var ama duygularımı toparlamakta bile zorlanıyorum.

daha güzel bir 2.blog yazısı yazmak isterdim lakin olmadı idare edin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder