25 Kasım 2010 Perşembe

çok eski zamanın birinde açtığım bloguma an itibariyle (22:58) yazmış olmaya karar verdim
.nedenlerine gelecek olursak : öncelikle çok yaratıcı bir blog sahibi olan (ismini deşifre etmek istemyorum) bir arkadaştan esinlendim
sonralıkla : asosyal kimliğime yeni karakterler kazandrmayı arzu ettim.boş yaşadığım su günlerde haftalarda aylarda tamam yıllarda en azından deşarj (böle mi yazılıodu bu yaa ) dedkleri şeyin biraz olsun bu şekilde bana yardım edebileceğini düşündm.
ben ne'mi yaparım.? ? ?
gezerim .tozarım.koşarım.uçarım .kaçarım bla blaa blaa felan desem de inanmayın.
*ben evde asosyalliğin keyfini çıkarırım.
*uzaya pencereden bi bakış fırlatırım
.*oturmaktan dümdüz olan basenlermle savaşırım.*çay kahve cola gazoz cips pizza hambrgr *zararlı ne varsa yer içerim.
*nefret ettiğim okulum derslerim ve sınavlarımla uğraşmaya çalışırım.

simdilik bu kadar çünkü ben çok da çabuk sıkılırım affınıza sığınırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder