19 Kasım 2013 Salı

KIZLAR vs ERKEKLER

    Bir kaç arkadaşımla dertleşmem sonucu ortaya çıkan düşüncelerimi yazmak istedim bugün.
----AH signorina napıcam şimdi ne diyosun? ne yapmam lazım güvenemiyorum,bunu bunu yaptı ama şöyle oldu,aramadı,mesaj atmadı vb. gibi cümlelerin ardarda dizildiği ilişki paradokslarından bahsetmek istiyorum.(Bende yok mu tabi ki oldu,ama artık gücüm yok valla ne ilişki ne aşk evlilik de düşünmüyorum,dünyayı gezcem ben demek isterdim lakin işte tam da konu burada başlıyor)
NEDEN mesela sevgili kız arkadaşlarım bunu düşünürken o erkek elini kolunu sallayarak her şeyi yapma hakkını kendinde görüyor mesela?
Sonuçta bir ilişki varsa iki tarafta aldatamaz! Niye erkek her boku yapabilir?
OH kız evde oturacak erkek bar bar gezecek ama kız giderse olmaaaaz neden çünkü kötü kız olur,hadi canım sizde.!
Erkek sevgilisi yanında olsun olmasın başka kızlara bakar,ama kız kafasını çevirse 'Nereye bakıyorsun sen' olur.Erkeğin geçmişi önemlii değildir,erkektir yapar,ama kız cıckcıckcıckcıckık aslaaa.!
Erkek mini etekli kıza bakabilir ama sevgilisi mini etek aslaaaa!
Sadece ilişkilerde mi,hayır normal hayatta da erkek yapar kız yapamaz durumundan ötürü hayatını yaşayamayan onca insan var,bunun temelinde de erkekler yatıyor,bir kızın gece klübüne gitmesini tek bir amaca (KİŞİ KENDİNDEN BİLİR İŞİ devreye giriyor burda) odaklayan erkekler yüzünden eğlenmeye bile gidemeyen kızlar oluyor.Dans etmeyi sevemez illaki aranmaya gitmiştir çünkü.Evet gittiği yerde de zaten rahat bırakılmıyor bu da yine erkeklerin iğrenç cinsellik güdülerinin bir sonucu.Sokakta kotla gezen birine bile laf atılıyor sene 2013,akşam tek başımıza dışarı çıkamaz olduk,abazalık noktasını eşofmana kadar indiren erkeklerle doldu etraf.(amcalar,dedeler de bu gruba malesef ki dahil.) Feminist değilim ama yılların birikimi beni bu kadar sinirlendirdi sanırım.
Liste böyle uzayıp gidiyor,erkekler yapıyor ama kızlar yapamaz!
Sevgili kızlarcım, bu şartlar altında zor olsa da bence hayata dönmeliyiz.
Tiyatroya (ayy acıyan kanam )
Sinemaya gitmeli,
Gönlümüzce gezmeli,dans etmeli,müzik dinlemeli,kitap okumalı,
Kendimiz için bir şeyler yapmalıyız
Evet güvenmek büyük bir aşk sevgi dolu bir evlilik mutlu bir yuva hayali kuruyoruz lakin bunun için de hep biz fedakarlık edemeyiz.
Mutlu olmak için kendiniz size yeterli..

Ben mi napıyorum?? Şimdilik sadece gülümsüyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder