10 Ağustos 2011 Çarşamba

başlığı kaybettim,bulamıyorum.


içimde biri bana cropped tshirt alsın diye bağıran bir çocuk var._onu susturup geliyorum siz okumaya başlayın sevgili dostlar.



malzemeler:
-ha bugün ha yarın denilen bir post var şimdiye kısmet olan.
-yaz okulu macerasını da terki-diyar eylemiş,kendimi uzaklara atmış o uzaklardan size seslenen bir ben var.

bu malzemelerle ortaya bir 'yolculuk hikayesi' çıkar.
ya da 'birgençkızınhazinyollardaziyanoluşu' ki bu hiç iç açıcı bir yazı halini almaz.

gel gelelim bu yılın 91203471092710097saatini yollarda geçirdim,ki burda bir _mantıkhatası_oluşmakta.türkçesi 'resmen HELAK oldum azizim'.
[istanbulmuş,ankaraymış,izmirmiş,balıkesirmiş,akçaymış,mersinmiş,kuşadasıymış,aydınmış...bir kısır döngü şeklinde...]

biraz kıçımın üstüne oturmuşken bir kaç film bakındım.bizim türkler napmış netmiş derken;

'Kağıt' filmine denk geldim.ben siyaseti anlamam,sevmem.ama bu filmde oldukça önemli noktalara değinilmiş en azından 'insani değerler' açısından.benim en çok ilgimi çeken kısım ise baba-oğul arasındaki anlaşmazlıktı.bizde bunun baba-kız versiyonu bulunmakta.


bu sahneden sonra anneme ilk sorduğum 'sen de mi böyle bir devlet memuruydun' sorusu oldu (:



büyük harflerle beyne kazınan tek replik :Dikkat ettiniz mi Müzeyyen Hanım; hiç bir şey yapmayanlarla devletin bir sorunu yok.

derken biraz güleyim dedim ve bunu izledim..

oyunculuklarına laf etmek bana asla düşmez ama film kötüydü be hacı.sadece replikler recep ivedikle yarışır ama sanırım 2.liği alır. ne bileyim.sansürsüz izleyin.

bu iki şahsa karşı sempatim zaten büyüktü ama filmde bunlara +Ali Atay da eklendi.kendilerini filmde oldukça sevdim.

ayrıca bu sıcakta okunacak en son kitabı okuduğum için kendimi tebrik eder ve öperim.


bir de 'tarçın' var bu sıralar.kendisi kardeşimin 1392837012937.evcil hayvan deneyiminden sonuncusu olarak bana tanıştırıldı.daha önce balık,kuş,civciv,hamster,kedi,kaplumbağa,köpek gibi bilimum (böyle mi yazılıyordu bu.aman neyse.) girişimlerde bulunduğundan çok enterasan bir şey değil benim açımdan.


onun bir tavşan olduğunu belirtmekte yarar buluyorum ayrıca,bilgilerinize..

derken ben çok üşendim,yoruldum ve sıkıldım.aylardan sonra uzun ve saçma bir post atmanın sevinciyle gidip şarkı söyleyebilirim.nerde o enerji,o şevk o heyecan a dostlar.

bir daha ki postun 'bir sokak günlüğü' tadında olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder